Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 14:00:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01758 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Vastse-Kuuste alevik, 18145 
Vastse-Kuuste tee // 8720028 Tööstuse tänav L2 // Karikakra tänav // 
Kesktänav 4 // 6 // 8 // 10 // 12 // 14 // 16 // Keskväljaku // Pargi tn 12 
// 16 // 20 // Pargi tänav L1 // Pargi tänav L2 // Raja tn 1 // 3 // Raja 
tänav // Tööstuse tn 2 // 4, Põlva maakond, Põlva vald, Vastse-Kuuste 
alevik, 18145 Vastse-Kuuste tee // 8720028 Tööstuse tänav L2 // Karikakra 
tänav // Kesktänav 2 // 4 // 6 // 8 // 10 // 12 // Keskväljaku // Raja tn 1 
// 3 // Raja tänav // Tööstuse tn 2 // 4, Põlva maakond, Põlva vald, 
Vastse-Kuuste alevik, Keskväljaku (Vastse-Kuuste veetorustik, Vastse-Kuuste 
kanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust Vastse-Kuuste aleviku 
veetorustiku, kanalisatsioonitorustiku ja reoveepumpla kasutusloale.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27270111>  (menetlus nr: 
474451), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (REMIDA AASAMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister